loading...
تقدیم به عشقم
S بازدید : 3 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)



 اونکسی که باورت داره

یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره

عشقم نمیدونی امروز چقد دلم برات تنگ شده

نمیدونی چی میکشم وقتی بدون تو نفس میکشم

فقط این امید به آینده است که بهم جون میده تا بتونم نفس بکشم

عشق من

هرروز و هرشب باهات حرف میزنم

وقتی چشام میبندم دنیارو همونطور که دوست دارم تصور میکنم

خیلی خوبه

دنیای باتو

بهم آرامش میده

عشقم ، من باورت دارم که میتونی با مشکلات بجنگی

باورت دارم که میتونی بشی شریک زندگی من

بدون که هنوزم به یادت نفس میکشم

به یادت آب مینوشم

به یادت اشک میریزم

و

با یادت زندگی میکنم

بدون که هنوزم تو واسه من بهترینی و بهترین خواهی ماند ♥♥♥

برچسب ها عشقم , دوستت , دارم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 169